Mijn reis naar mijn diploma - Reisverslagen van Demi - WaarBenJij.nu Mijn reis naar mijn diploma - Reisverslagen van Demi - WaarBenJij.nu
Mijn reis naar mijn diploma

Ik zit nu in het eerste jaar van de opleiding tandartsassistente. Over 3 jaar hoop ik dat ik mijn diploma voor de opleiding tandartsassistente heb behaald.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

De gevreesde tentamenweek

30 Januari 2015

Dé opleiding tandartsassistente

30 Januari 2015

Waarom?
Demi

Hallo ik ben Demi. Ik ben 18 jaar en doe de opleiding tandartsassistente niveau 4 op het ROC. Voor deze opleiding moeten wij 3 weken lang een blog bij houden.

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1679

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 04 Maart 2015

Mijn reis naar mijn diploma

Landen bezocht: